SÜPERSTAR OLMADAN DA.. (nightstars97, beyza72-)

About sayha84

http://www.stardoll.com/tr/user/ sayha84 kullanıcı adım. bana burdan ulaşabilirsiniz.
Bu yazı süperstar olmadan içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

8 Responses to SÜPERSTAR OLMADAN DA.. (nightstars97, beyza72-)

  1. sofia_1517 dedi ki:

    ablacım bu paylaşımlar için gerçekten teşekkürler :))… hem bu güzel evlere sahip arkadaşlarımızı sevindiriyorsun hem de bize örnek oluyor bu evler.. en azından biz de hayal gücümüzü kullanarak bu kadar güzel evler yapabiliriz kendi tarzımızı bulabiliriz.. bu arada ablacım senden bi isteğim olacak hani sen sitende 10/ üzerinden değerlendirme yapıyorsun ya bi ricam olsa benim me-doll uma da 10 üzerinden değerlendirme yapar mısın? ricamı ve yorumumu dikkate alırsan çok sevinirim stardolldaki adım: sofia_1517

    • sayha84 dedi ki:

      Güzel ve nazik yorumun için ben teşekkür ederim. 10 üzerinden değerlendirmeyi hilaryavrilbegm editörümüz yapıyordu. Şu sıra dersleri yoğun olduğu için biraz ara verdi. Bununla ilgili yeni bir konu açılırsa Sayha klüpte katılabilirsin.

  2. sofia_1517 dedi ki:

    ne demek ablacım bu güzel yorumlar senin için çok az bile.. kelimeler yetmez çnkü ♥ tamam öyle yaparım ablacım.. peki senden bi ricada daha bulunsam? şey ablacım bende az önce bir blog açtım ve fazla yazısı yok ama yinede bir bakar mısın? adı : http://www.stardollwitch.blogspot.com :))

  3. pink_dreams98 dedi ki:

    üstteki kızın hiç süperstar olmamış olması mümkün deil örn tahta yerler süperstar eşyası

  4. -beyza72- dedi ki:

    Evimi Paylastıqınız İcin Cok Tesekkür Ederim . Sayha Abla Seni Çok Seviyorum !!

  5. prenses099 dedi ki:

    Gerçekten çok güzel bir site.Sana çoook teşekkür ederim.Stardoll da ki evimi ziyaret edermisin eğer beğenirsen yani uygunsa benim eviminde yer almasını isterim doğrusu:)
    Stardoll adım:prenses099

  6. nightstars97 dedi ki:

    pink_dreams98,
    ben o tahta yerleri stardoll bi ara herkesi bi günlükte olsa s.s. yapmıştı onu o zaman almıştım cnm… o kadar..

  7. D.Mgirl dedi ki:

    Odalar gerçekten çok ama çok başarılı stardollda S.S olmadan bunları yapmak çok zor ama arkadaşlar zoru başarmışlar anlaşılan 🙂 Sayha abla stardollda s.s veya değil bütün türkleri bir araya topladığın için teşekkürler.

Yorum bırakın