Süperstar Olmadan Da.. (evrem_igves)


Katılım yapan arkadaşlarımıza çok teşekkür ederiz.
Katılımlarınızı da bekliyorum.
gulcinimm

About gulcinimm

Adım Melike :) Stardolldaki hesabım gulcinimm . asdfg.
Bu yazı süperstar olmadan, İlginç Odalar içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to Süperstar Olmadan Da.. (evrem_igves)

  1. deniz dedi ki:

    sayha abla evrem_igves’in evindeki tahtalar süperstar için ama 🙂

  2. hazal dedi ki:

    benim evimde çok güğzel yayınlamınızı isterim
    adım:puppysugar_girl

  3. tarihieser_99 dedi ki:

    ben normaller ıcın bılıyorum ama belkı superstarlar ıcın olabılır ama evrem ıgves tek bi kere ss oldu onuda ben yaptım sorabılırsın vede o ssyken o tahtalar yoktu

  4. nisa dedi ki:

    senin kararın ama bende kendi evimi çok beğeniyorum birsürü kişi süperstar olmadığın halde onlardan bile daha güzel diyolar kullanıcı adım: 2000NiSa istersen bak.. ama evimi görürsem çok mutlu olurum ilk oda ücretsiz verdikleri. şimdiden teşekkür ederim.:)

  5. .-Destiny-. dedi ki:

    Benim evimi de yayınlamanızı istiyorum .
    Nickim : .-Destiny-.

Yorum bırakın