SAYHA DERGİ ‘de DEĞİŞİMİN YILDÖNÜMÜ!

Arkadaşlar bundan bir sene, dört ay evvel yayın hayatımıza başlamıştık ve önce ilk iki ay İngilizce, ardından iki ay

Türkçe aylık dergi yayınlandı, 1 Eylül 2009 itibariyle sizlere daha hızlı hizmet verebilmek, bekletmemek ve bilhassa

bedavaları zamanında yayınlayabilmek için günlük yayına geçtik. Bugün değişimin yıldönümü! 1998_Selen

arkadaşımız bizim için yukarıdaki yıldönümü resmi hazırlamış, kendisine teşekkür ediyoruz.

Aylık yayınlanan Sayha Dergiyi okumak için lütfen kapak resimlerine tıklayın!

Görüş ve önerilerinize her zaman açığız, nice senelere!

About sayha84

http://www.stardoll.com/tr/user/ sayha84 kullanıcı adım. bana burdan ulaşabilirsiniz.
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

21 Responses to SAYHA DERGİ ‘de DEĞİŞİMİN YILDÖNÜMÜ!

  1. _elif_sena_ dedi ki:

    Selen bize hiç böyle şeyler yapmıyor 😀 Çok seviliyorsun ablacım. 🙂 1 yıl geçmiş aradan… Vay 😀 Sitene inşallah daha nice seneler girilir 🙂

  2. almiraa dedi ki:

    1 yılda bu kadar ün salan bi insan olabilir mi? olur . eğer sayha ablam gibi melek bi insansa olr. ablacım seni tebrik ederim ve başarılarının devamını dilerim. öpüyorum 🙂

  3. 13sweet_girl123-Bensu Begüm dedi ki:

    Tebrik ederim ,)

  4. black_angel_mat dedi ki:

    Ne güzél Hép ßizimlé oL Sayha Aßla’cım 🙂

  5. ocean1997 dedi ki:

    sayha ablacım tebrik ederim

  6. ...AnGeL0... dedi ki:

    1 sena haa! vaybe çok tebrik ederim sayha ablacım …♥

  7. Hilaryavrilbegm dedi ki:

    Bu muhteşem oldu 🙂
    Ayrıca bir ay sonra da bizim tanışma dönümümüz :))

  8. 1998_selen dedi ki:

    Yıldönümünü yorumla da kutluyorum. xD
    Neyse. Tekrar tebrikler 😀
    Ve Elif Sena’ya katılıyorum:İnşallah daha nice seneler bu site yaşar 🙂

  9. Yaren dedi ki:

    çok güzel ama bir sey sormak istiyorum nasıl son 1.2. resmi nasıl yapıyorsunuz bende olmuyor

  10. aavrillavignee dedi ki:

    elina850 stardoll kullanıcısının wuow XD sahnesine bakmanızı öneririm..

  11. zelosh dedi ki:

    Başarılarının devamını dilerim ablacım .. Gercekten harika bir dergi yapıyorsun ve 1 sene bunu yapmakk .. :):) Cok güzeell

  12. black_Angel_mat dedi ki:

    Vaaaaay beee Tam bı yıl olmuşşş 😀 İnşallah Yüce allah bi kaç sene sonrasınıda gosterit 🙂

  13. cns_xD dedi ki:

    bence seval051997 nin evide sahneleri hariqaa helede albümü 😀

  14. aybike211 dedi ki:

    tebrikler.. devamıonı dilerim =))
    bu arada coverygirl olmak istiyorum oylarınızı bekliorum lütfennn.. aybike211

  15. oOomarieklonOoO dedi ki:

    Yeni SAYHA DERGİ Yıldönümümüz Kutlu Olsun Yüce Rabbim Daha Nice Seneleride Gösterir İnşallah..Amin…

  16. csbk dedi ki:

    sayha ablacım sana hayran kaldım.stardollda senin kadar başarılı olmak isterdim.bu arada nice senelere ablacım.bu resimleri de çok beğendim.

  17. MERVE GENÇ dedi ki:

    Sayha ABla bu resimleri nasıl yapıyorun ltfn söylermisin???

  18. elif dedi ki:

    ya cnm bnm o saçları nerden buldun eskidenmi vardı stardolda

Yorum bırakın