10 ÜZERİNDEN DEĞERLENDİRME (hazırlayan; hilaryavrilbegm)

About sayha84

http://www.stardoll.com/tr/user/ sayha84 kullanıcı adım. bana burdan ulaşabilirsiniz.
Bu yazı 10 üzerinden değerlendirme içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

20 Responses to 10 ÜZERİNDEN DEĞERLENDİRME (hazırlayan; hilaryavrilbegm)

  1. MyManken dedi ki:

    Begüm ya 😀 Hazır olamdığım zamanı yakalamışsın sende 😀 Neyse 10/6 da bana yeter 😛 😀

  2. lavenya01 dedi ki:

    ben de istiyoruum 😀
    bize sıra ne zaman geliceek ??

  3. lavenya01 dedi ki:

    bide isimleri beyazla yazmayın bence.
    fazla net olmuyor 😦

  4. -2oo9- dedi ki:

    Saçı önceden yapmıştım. değiştirmek istemedim. yine de teşekkürler (:

  5. rock_simal dedi ki:

    Begüm sen benim medoll’umu almıştın dimi birden yakalamıcaksın 😀

  6. oOomarieklonOoO dedi ki:

    ya neden beni hiç koymuyosun begüm ablacım yeter artık yaa 😦

  7. uykucu_kitty dedi ki:

    benide değerlendirirseniz sevinirim

  8. MyManken dedi ki:

    Tmm Begüm’cüm bir dahaki sefere 😀 Bu arada Suite düzenlemesi istiyorum 😀 Dikkat edersen suite’m boş 😀 dur konuya yazim 🙂

  9. simge484 dedi ki:

    bende istiyorum.benım medollümede bakın 😀

  10. Little_Melis dedi ki:

    teşekkür ederim 10/9 u 10/10 yapmayı isterdim ama 😛 😀

  11. simge484 dedi ki:

    Bu arada SİL BAŞTAN nasıl oluyor ve size nasıl haber vereceğim.yardımcı olurmusunuz sayha abla ve yaz hilaryavrlbgm ?

    • hilaryavrilbegm dedi ki:

      Sil baştan’da me-doll unu değiştiriyorum ve ya suitini.

      Sayhacımın 2.klübünde konu var dergiye çıkmak için oraya yazacaksın. 🙂

  12. yokk dedi ki:

    saira_negosavayla dierini karıştırmışsın bence saira_negosava süper olmuş

  13. franny21 dedi ki:

    ayyy sayha dergiye çıktığım için çok sevindim

  14. Catstar9 dedi ki:

    Yarışma hala devam ediyormu? Etmiyorsa tekrar başlatabilirmiyiz .

    Teşekkürler Catstar9 ❤

Yorum bırakın