10 ÜZERİNDEN DEĞERLENDİRME (hazırlayan; hilaryavrilbegm)

About sayha84

http://www.stardoll.com/tr/user/ sayha84 kullanıcı adım. bana burdan ulaşabilirsiniz.
Bu yazı 10 üzerinden değerlendirme içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

12 Responses to 10 ÜZERİNDEN DEĞERLENDİRME (hazırlayan; hilaryavrilbegm)

  1. aavrillavignee dedi ki:

    Canım biz seni hem stardollda hemde
    bu sitede takip ediyoruz..Çok başarılısın 🙂
    Sana bir şey soracağız acaba bu 10 üzerinden
    değerlendirmeye nasıl katılabiliriz?
    Stardollda bize ulaşır mısın?
    Medolümüz: aavrillavignee

    • sayha84 dedi ki:

      hilaryavrilbegm yapıyor bu 10 üzerinden değerlendirme sayfalarını onunla görüşmeniz lazım canım.

  2. PiqLeT_iLosH dedi ki:

    Acaba bu değerlendirmeler sadece süperstarlar arasındamı oluyor yoksa şık rüküş durumuna göre normal üyelerde burada yer alabiliyor mu ?

  3. esra dedi ki:

    Çok çok tşk ederim 😀

  4. evrem_igves dedi ki:

    sayha ablacım , senin sayha kulübnüde bir sahne yaptım sayha’mm diye onu eğer beqenirsen dergiye koyar mısın lütfen ?

  5. oOomarieklonOoO dedi ki:

    Ya sayha ablacığım bende 10 üzerinden değerlendirmeye katılmak için Hilaryavrilbegm e mesaj attım ama hala cevap vermedi nasıl katılavcağım?? :((

  6. hilaryavrilbegm dedi ki:

    Ve canım stardoll bende aşırı yavaş vınnla giriyorum bu nedenle.
    Ayrıca mesajlara cevap yazamıyorum kime bölümünde choose yazıyor bi’tanem arıyorum bulamıyorum nasıl düzelticem onu ben ya :/

    • sayha84 dedi ki:

      yalnızca seçip ayırdıkların çıkıyor orda. çok fena bir şey, stardolla mesaj attım ama cevap gelmedi. bende de aynı sorun var canım.

      Z.d. ne yada tanıtımına kısa bir açıklama yazarsan bu değerlendirmelerle ilgili, belki faydası olur. çok soruluyor çünkü.

  7. oOomarieklonOoO dedi ki:

    Peki sayha ablacığım sabır ediceğim o günü çok bekliyorum inan 🙂

  8. oOomarieklonOoO dedi ki:

    bu arada sayha ablacığım ben Hilaryavrilbegm ün zaten ziyaretci defterine yazdım 10 üzerinden değerlendirmeye katılabilirmiyim diye zaten mesaj atma yerini bulamamıştım

Yorum bırakın