10 ÜZERİNDEN DEĞERLENDİRME (düzenleyen: hilaryavrilbegm)

About sayha84

http://www.stardoll.com/tr/user/ sayha84 kullanıcı adım. bana burdan ulaşabilirsiniz.
Bu yazı 10 üzerinden değerlendirme içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

9 Responses to 10 ÜZERİNDEN DEĞERLENDİRME (düzenleyen: hilaryavrilbegm)

  1. -byedjum- dedi ki:

    yani ben oldukça renkli ve çılqın bir insanım bu yüzden herşeyim birbirine tam uyamayabiliyor ama ben böyleym kısacası deli dolu renkliyim xD bu arada teşekkürler hilaryavrilbegm

  2. büşra dedi ki:

    sayhacm benim stardolldan cancadan üyeliğim var onunla esra____ yi karşılaştırır mısın?

  3. sea_girl.1496 dedi ki:

    sayha abla benimkide 10 üzerin değerlendirmeyi seçtim bi bakar mısın (sea_girl.1496)

  4. _merve_fb_ dedi ki:

    Çok saolun elbise çok güzel

  5. geveze_melek dedi ki:

    sevgili sayha dergi acaba benide böyle değerlendirir misiniz?

  6. pink_dreams98 dedi ki:

    yaa ben büyük bir hevesle hazırlandım ve değerlendirilmeyi bekliyorum ama klübe daha üye olmadığım için ben varım yazamadım klübe hala onay bekliyorum lütfen beni değrelendir gerçekten güzel olduğumu düşünüyorum

  7. hazal dedi ki:

    bende değerlendirilmek isterim adım puppysugar_girl

  8. guldal dedi ki:

    cnm benide değerlendirirsen çok sevinirm stardollda adım guldal

Yorum bırakın