ŞIK KIYAFETLER VE PRENSES ELBİSELERİ (hazırlayan; almiraa, prenses model; nastilla)

sayha84 hakkında

http://www.stardoll.com/tr/user/ sayha84 kullanıcı adım. bana burdan ulaşabilirsiniz.
Bu yazı moda içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

ŞIK KIYAFETLER VE PRENSES ELBİSELERİ (hazırlayan; almiraa, prenses model; nastilla) için 10 cevap

  1. ashley-gizem dedi ki:

    meraba ben stardolldan ashley-gizem. almiraa arkadaşımız üst tarafta prenses kıyafetlerini göstermiş. ama bu medoll ve tasarımlar nastilla adlı kullanıcıya ait. ismini belirtmediği için kendi yapmış gibi görünüyor. bu da hırsızlık oluyo umarım bi çözüm bulunur

    • sayha84 dedi ki:

      almira resimleri bana iletirken kullanıcıyı yazmamış. onun bebeği olmadığı belli zaten. gene de bilgilendirdiğiniz iyi oldu. ekleriz.

  2. marylily2009 dedi ki:

    Yorumlarım
    Sonbahar: Güzel fakat yakanda bir kurdale var hiç güzel durmamış.. gerisi güzel
    Sonbahar’a Puanım: 7/10
    Şirin: Renkler biraz birbirlerine uyumsuz biri açık biri koyu pek güzel renkleri yok ama tasarımı güzel daha güzel renkler kullansaydın…
    Şirin’e puanım: 5/10
    Abiye: Normal altındaki kırmızı abiyeyi kullansaydın daha iyi olurdu ve artıdan üstüne attığın kırmızı kelebekli gibi elbise hiç hoş durmamış pek beğenmedim..
    Abiye’ye Puanım: 2/10

    Not: Kendimi moda yorumcusu gibi kişiler sanmıyorum..Sadece yorumlarım ve yprumlarıma puan’da gerek duyuyorum çünkü bu elbiselere sade yorum olmuyo xP

  3. marylily2009 dedi ki:

    Pardon pardon abiyeye puanımı değiştiriyorum 4/10

  4. almiraa dedi ki:

    yorumlar için tşk ederim bu arda ashley-gizem haklı olabilrsin ama kzın adını kopyalamışdım yapıştıracakken bilgisyar kendine res attı dolasıyla kopyaladığımda gitti kzın isminide bi dha bulamadım ama bn remin adına yazdım gibi hatırlıorum ama emin değilim düzeltiğin için tşk ederim sayha abla yorumlar içinde tşkler

  5. melis_number_1 dedi ki:

    Abiye biraz sade olmuş.Benim bildiğim abiye tarzı MeDoll’lar rüküş olurlar.Şirin’e diyecek sözüm yok yanlız 1-2 takı yakışırdı.Sonbaharda ise mevsim sonbahar olduğu için ayakkabısının kapalı bir tip olması gerek.Eğer MeDoll evinde olsa idi evde bir ısıtma cihazının olduğunu düşünecektim.Yanlız bu Doll mağazada olduğu için olmamış.Yinede paylaşım için sağolun.

  6. anjelina1962009 dedi ki:

    SAYHA84 SİTEN ÇOK GÜZEL HEP YARARLANIYORUM.STARDOL OYUNUNUN İÇİNDE KENDİ OYUN ALANIN VAR .YANI STARDOLLA İLGİLİ BİLGİLERİ SİTE YAPARAK BİRLEŞTİRMİŞSİN VE KLÜBÜNE BİRÇOK KİŞİ ÜYE OLARAK GÖREV VRMİŞSİN BUNLAR ÇOK GÜZEL ŞEYLER.STARDOLL ÜYELERİ GÜZEL ŞEYLER YAPMIŞLAR. ÇOK GÜZELLER :)

  7. ışıl dedi ki:

    bunları nasıl alıyoruzzz

  8. sweetgirlsultan dedi ki:

    hmm bncede isimini belirtmen gerekir artı abiyenin aynısı bende var
    ziyaret edin sweetgirlsultan(taklitlerimden sakının)

  9. FATMA dedi ki:

    şirin:bencerenkler uymuş birbirine ama renkler başka olsaydı daha güzel olurdu mesala lila yada pembe onu için puanım
    Şirin’e puanım 7/10

Bir Cevap Yazın

