ÜCRETSİZ (Amy Elbise ve Pembe Ruj)

Her zamanki adımları takip ederek,

1. http://www.ukryj.info

2. http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=538

3.http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=538

Çıkan anketi rastgele doldurun elbise sizin.

PEMBE RUJ

Normalde proxy değişimi gerektiren bedavaları yayınlamıyoruz ama bu ruj hakikaten önemli ss olmayanlar için.

Yapamazsanız bir büyüğünüzden yardım isteyin.

Ücretsiz t-shirt ve ruj: Google’dan Araçlar mensüne üstteki bağlantılara oradan yerel ağ ayarlarına tıklayın.

Daha sonra açılan penceredeki küçük kutucuğa tıklayın adres kutucuğuna 200.195.132.240 r.nok.: kutucuğuna 8080 e basıp tamama ve yeniden tamama basın.

Daha sonra bir internet sayfası açın ve http://www.stardoll.com/en/campaigns/oboticario_br/ adresine gidin. Üyelik girişi yapın.

Sayfanın açılmasını bekleyin. Yalnız biraz sabırlı olun çünkü çok yavaş ilerliyor. Daha sonra o sarı kutucuğa tıklayın.

Eğer ilk seferinde olmazsa bu adımları bir kaç kere daha deneyin. Bazen ilk denemede olmayabiliyor.

Bu müthiş bedavayı bize haber veren punk__baby arkadaşımıza teşekkür ediyoruz.

RESİMLİ ANLATIM

Bu bedava için ilk önce bir internet sayfası açıp sayfanın yukarıki menüsünün sağ taraftaki araçlara oradan internet seçeneklerine tıklayın.

Oradan sil butonuna yeni çıkan pencereden tümünü sile tıklayın. Açılan pencerede küçük kutucuğu işaretleriyip evete basın.


Daha sonra yeniden az önce olduğu gibi araçlara ve internet seçeneklerine tıklayıp

üstteki bağlantılara oradan yerel ağ ayarlarına

tıklayın. Daha sonra açılan penceredeki küçük

kutucuğa tıklayın adres kutucuğuna

200.195.132.240 r.nok.: kutucuğuna 8080 e basıp

tamama ve yeniden tamama basın.

Daha sonra bir internet sayfası açın ve

www.stardoll.com/en/campaigns/oboticario_br/

adresine gidin. Üyelik girişi yapın. Sayfanın açılmasını

bekleyin. Yalnız biraz sabırlı olun çünkü çok yavaş

ilerliyor. Eğer ilk seferinde olmazsa bu adımları bir

kaç kere daha deneyin. Bazen ilk denemede

olmayabiliyor.

İşiniz bittikten sonra yeniden araçlara ve internet

seçeneklerine tıklayıp

çıkan pencerede bağlantılar yerel ağ ayarlarına tıklayıp küçük kutucuğun işaretini silin. Tamama ve yeniden tamama basın. Yoksa bilgisayarınız çok yavaş ilerler. Artık bedavalarınız keyfini sürebilirsiniz. Tişört suitinize ruj güzellik salonunuza gelecek.

About sayha84

http://www.stardoll.com/tr/user/ sayha84 kullanıcı adım. bana burdan ulaşabilirsiniz.
Bu yazı ücretsiz içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

ÜCRETSİZ (Amy Elbise ve Pembe Ruj) için 39 cevap

  1. meryur dedi ki:

    lütfen ben yapamadım bna yapan var mı bi büyüğümde yok böyle şeylerden anlayan biri bana yapabilirmi?

  2. dia_321 dedi ki:

    sayha abla bana sen yaparmısın

  3. xena_peri dedi ki:

    bu ruj bedavasını resimlerle anlatsaydınız daha anlaşılır olurdu.

  4. Adsız dedi ki:

    Sayha abla. Bu ruj zaten normal ruj renklerinde var. Yani almamıza pek gerek yok.

    • sayha84 dedi ki:

      hayır yok. ruju kullanırsan anlarsın farklı bir renk olduğunu. parlak pembe.

      • Adsız dedi ki:

        biraz benzeri değil mi ? bu arada resimli anlatımı var bende. Sana gönderiyim mi Sayha Abla ? Hem daha kolay anlaşılır ..

      • sayha84 dedi ki:

        benziyor ama aynı değil dediğim gibi parlak ve daha tatlı bir pembe. Yollarsan konu içine ekleyebiliriz. Daha işe yarayabilir.

      • Adsız dedi ki:

        hemen yolluyorum ((:

  5. _merve_fb_ dedi ki:

    off hep yanlış yazdım..
    BEnde araçlar menüsünde bağlantılar yok en altta interenet şeçenekleri var oradan bağlantılara girsem olur mu yani yine ruj gelir mi?????

    • sayha84 dedi ki:

      internet explorerdan yapıcaksın canım. Biraz zor bir iş.

      • SwEeT_LaLeLi_98 dedi ki:

        HaBeRdE SarI KutUcUğA TıKlAYıN sİziN RuJ Dİo aMa o saRı KuTu NE sAyHa aBlACıM BiTek onU AnlAmAdIm .

      • sayha84 dedi ki:

        yazdıklarının tamamı yazının içinde zaten var olduğu için yorumunu düzelttik. Sarı kutu açılan sayfada sağda bulunan kısım. Sarılı pembeli bir yer var oraya tıklıyorsun.

  6. floraaa_10 dedi ki:

    Sayha ablacım punk__baby arkasımızda oyle bır ruj goremedım :( ve resımlı anlatım gercektende kolay olmaz mıydı bızım ıcın?

    • sayha84 dedi ki:

      sayha isimli hesabıma gir bak canım.elbette resimli anlatım kolay olurdu ama onunla uğraşacak vaktim yok maalesef. Bir arkadaş resimleri göndericeğini yazmış, gönderirse eklerim konunun içine. Bu şekilde de anlaşılıyor ayrıca.

  7. sWeEt_lAlElİ_98 dedi ki:

    SaOL SaYhA AbLa

  8. Adsız dedi ki:

    eklemişsin resimli anlatımı teşekkürler. Yeni birşey daha yolluyorum Sayha Abla (((:

  9. ella_esse dedi ki:

    sayha abla bu sıl dumesıne bastığımız zaman dosyalar mı sılınıyo

  10. cadi_zynpesn dedi ki:

    ya sayhacım kusura bakma ama böyle söylüyosun sana baktım ruj sendede yokki…

    • sayha84 dedi ki:

      sayha isimli hesabıma git ve bak. kendim almadığım bir bedavayı yayınlamıyorum. iyi niyetli olun lütfen.

  11. punk__baby dedi ki:

    Bende görememenizin sebebi sabırsızlığım. Beklemekten sıkıldığım için fazla uğraşmadım. Yoksa doğru söylüyorum, bende görememeniz bedavanın gerçek olduğunu değiştirmez. Neden böyle bir yorum yapma gereğini anlamadım :)

  12. doll_star_06 dedi ki:

    ya bnm özemediğim yer han. tümünü sil diyo ya ama bende öyle bişi yazmıyo açtığımda seçenekler var geçmiş fala yazıyo onları işaretliyoruz ve sadece sil düğmesi var ona bastığımda siliniyor diye bi bağlantı çıkıyor silinince bişi olmuyo neyse bağlantıları yaptıktan sonra dediğin siteye giriyorum ama çkmıyo yazılar çıkıyo sen iyi bilirsin ablacım ne yapmam gerek lütfen almak istiyorumm… :((

    • -2oo9- dedi ki:

      tatlım şimdi explorer dan mı yapıyorsun başka bir programdan mı ? çünkü sadece explorer dan oluyor.

  13. susan dedi ki:

    lutfen yardin edin yapa bilmiyorum rica etsem lutfen bana daha iyi anlatirmisiniz kendiniz soylemiwdiniz yapa bilmiyenlere yardim edecektiniz banada ederseniz cok memnun olurum lutfen eyer cozumu e postama yollarsaniz bana stardollda mesaj atarmisiniz lutfen

    • sayha84 dedi ki:

      yapamayanlara yardım edeceğimizi filan söylemedik. herkesle tek tek uğraşmamız mümkün değil. alamıyorsanız bir büyüğünüzden yardım isteyin.

  14. ervabalerva dedi ki:

    ya bu güvenlimiii

  15. MissLucy266 dedi ki:

    olmuyor o site açılmıyor sayha84 lütfen yardımm

  16. mucco2 dedi ki:

    sayha abla sarı kutuya tıkladıktan sonra açılmasını beklicez mi yoksa hmen kaaptalımmı??

  17. artes975 dedi ki:

    Sayha abla bana sen yapabilir misin ? Ben 5 kez denedim ama olmadı :( Üyeliğimin adı artes975 .

  18. missbusragokhan dedi ki:

    bitanecik sayha ablacım çok saol.bu fırsat s.s olmayanlar için süper bir fırsat.2 yıldır üyeyim hiç makyaj malzemem olmadı.ama senin sayende ilk kez bir makyaj malzemem oldu.çok saol.ne kadar teşekkür etsem azdır.

    missbusragokhan

  19. mariposaangel1 dedi ki:

    ben birisnde gördüm : ruju sürünce hiçbi fark etmio vede siyah ruj üzerine sürünce parlatmıo ,siyah ruju silio ,garip bisi:P

  20. berna1995 dedi ki:

    sayhacıgımm gerçekten çok teşekkür ederim ilk başta rengi aynı sanmıştım ama kullanınca biraz parlak pemce olduğunu gördüm… istersen ben resmi yollayabilirim ama tam nasıl yollacağımı ve kopyalayacağımı söylersen ben gönderebilirim ve siteye koyabilrsin… çok teşekkürler bu sırr için inanmayanlar için söylüyorum bu sır gerçek ve rujun rengi aynı değil…

  21. damla182 dedi ki:

    sayha abla ben bunu yaparımda yaptığımda bilgisayarıma bişey olurmu ve neler silinir anlamadım lütfen cevap verirmisin

  22. merwe dedi ki:

    sayha ablacım sen bana yaparmısın ben yapamadım olur mu cevabını bekliyorum =)

  23. seker_barbi129 dedi ki:

    o kadarda güzel diğilmiss :(((

Bir Cevap Yazın

