ÜCRETSİZ (Sütlü kahverengi elbise)

Elbiseyi almak için,

goproxing.com adresine giderek proxy çubuğuna;

http://www.stardoll.com/en/cinema/?id=155 yazın ve stardoll üye girişi yapın.

(İlk seferde olmayabilir, birkaç defa denemenizi öneriyorum,

süperstarlar için değil, herkes alabilir)

About sayha84

http://www.stardoll.com/tr/user/ sayha84 kullanıcı adım. bana burdan ulaşabilirsiniz.
Bu yazı ücretsiz içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

ÜCRETSİZ (Sütlü kahverengi elbise) için 17 cevap

  1. nia1249 dedi ki:

    saoL sayha abLa eLbise de coqk qsL

  2. simge484 dedi ki:

    Teşekkür Ederim Sayha Ablacım . Ben ilk seferde aldım :)

  3. berna1995 dedi ki:

    çok teşekkür ederim… bende ilk seferde aldım ve gerçekten çok güzel bir elbiseee!

  4. Simsonpop dedi ki:

    teşekkür ederim sahya ablacım ikinci deneyişimde oldu ama olsun tşkr :)

  5. rock_simal dedi ki:

    Ben bunu zaten almıştım da benim ki’nin markası TOPMODEL değil LIVINE :))

  6. stardoll-94- dedi ki:

    bende 1 deneyişimde aldım banada TOPMODEL dğil LIVINE geldi olsun çok ta güzel bir elbise tşk ederim sayha abla.

  7. m-a-n-g-a dedi ki:

    valla spr bir siten var bravo yhani hemen aldımm vede çok gsl çok saolun

  8. asya-pink dedi ki:

    Bence berbat bir elbise

  9. xxx dedi ki:

    Bana kırmızı bi elbise geldi… :)

  10. dafne_082 dedi ki:

    olmuor işDe yhawwww off off yardım edin

  11. sude dedi ki:

    olmuyo lütfen bana birisi yardım etsin neden alınmıyo çok istiyorum o elbiseyi almayı

  12. ceren dedi ki:

    bnde burdaki bütün elbiseleri denedim ama hiç biri olmuyo hata diyo hep

    • sayha84 dedi ki:

      süresi bitmiş kampanyaları denedikten sonra olmuyor diye yorum yazmayın lütfen. Sonuçta biz zamanında yayınlıyoruz, geç kaldıysanız yapabileceğimiz bir şey yok.

  13. ceren dedi ki:

    peki bi daha ne zaman bedava elbise gelir bunun hakkında bilgi verir misiniz bide msne gelirmi bedava elbise gelince haber verlir mi????

  14. NihaL dedi ki:

    BééN 3-4 kere denedim ama birazcık daha denicem beLki geLir…Bu arada eLbiseyi aLamasamda teşekkürLer

  15. SeDaNuR tr dedi ki:

    sPr..xD inŞ. 0LuR :)

Bir Cevap Yazın

